Polityka zwrotów

Towar dobrej jakości, zamówiony na stronie https://morandi.pl , który z jakiegoś powodu (styl, rozmiar, kolor) nie pasował, podlega zwrotowi i wymianie w ciągu 14 dni, z wyłączeniem dnia zakupu, pod warunkiem :

  • Brak śladów użytkowania i zużycia;
  • Zachowanie prezentacji i właściwości konsumenckich;
  • Dostępność oryginalnych i nieuszkodzonych opakowań i etykiet.
  • Koszt dostawy w przypadku zwrotu/wymiany towaru pokrywa kupujący.

* Wyjątek: wada produkcyjna lub zmiana klasy (inny rozmiar, kolor lub artykuł). W takim wypadku zwrot nastąpi na nasz koszt.

  • Produkty o nieodpowiedniej jakości (po zużyciu lub z uszkodzoną metką) zamówione na https://morandi.pl
  • nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

Proces zwrotu produktu:

Wyślij towar na adres, który wskaże Ci menadżer;

  • Odbierz pieniądze przelewem bankowym lub kartą *
  • Termin zwrotu wynosi 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu przez kierownika sklepu internetowego. *

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt lub wysłano Ci inny produkt niż zamówiłeś i zapłaciłeś za dostawę, menadżer zaoferuje bezpłatną dostawę Twojego następnego zamówienia.

Przedmioty, które nie podlegają wymianie ani zwrotowi:

  • produkty i artykuły higieny sanitarnej (w tym szczoteczki do zębów);
  • produkty perfumeryjne i kosmetyczne;
  • zabawki dla dzieci (miękkie, gumowe, nadmuchiwane);
  • przegrzebki, przegrzebki, szczotki (w tym szczotki do masażu);
  • delikatna bielizna (bielizna, kostiumy kąpielowe, koszule nocne, piżamy);
  • prześcieradła;
  • wyroby pończosznicze;
  • towary w opakowaniach aerozolowych; wyroby z kamieni półszlachetnych itp.

Jeżeli zwracany towar nie podlega wymianie ani zwrotowi, wysyłka towaru z powrotem odbywa się na koszt Klienta.

W przypadku niespełnienia warunków określonych w niniejszym paragrafie, sklep internetowy-magazyn https://morandi.pl ma prawo odmówić zaspokojenia reklamacji z tytułu braku lub niedoboru dowolnego produktu.

 

REKLAMACJE

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

Reklamacje przyjmujemy tylko w uzasadnionych przypadkach: wady ukryte towaru. Wadę taką należy zgłosić w dniu otrzymania towaru.  Zły dobór rozmiaru nie jest podstawą do reklamacji – wymiary są zawsze dokładnie podane! Odcień przedmiotu prezentowanego na aukcji może różnić się od tego otrzymanego w paczce. Jest to zależne od ustawień monitora klienta, dlatego nie jest to podstawą do reklamacji.
Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni.
Klient na zwrot zgodnie z regulaminem ma również 14 dni.
UWAGA ZWROTY ORAZ REKLAMACJE PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES:

 

[email protected]

Alla Kovalenko-Morandi
ul. Sarmacka 52,
02-972 Warszawa

ROZPATRZENIE REKLAMACJI

O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową.